niedziela, 14 lipca 2013

Fanarty

Dziś dodam fanarty :)




 + wiadomość dotycząca MNIE.
No więc, na FB moja koleżanka Klaudia na czacie napisała mi takie coś :
K : Hey
K : Znamy się ? (to pytanie było głupie ponieważ już kilka razy pisałyśmy ze sobą)
Ja : Tak
K : Maja (inna moja wredna koleżanka) powiedziała mi że ty się kochasz w Filipie (mój dziwny kolega)
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAH jaka siara żal mi cię Filip cię by nie gdy nie zechciał jesteś zagłupia!
KONIEC ROZMOWY

Ale ja się w nim nie bujam! To że w walentynki Maja wysłała do niego walentynkę i się podpisała jako ja to nie znaczy że go kocham!!! JEST BRZYDKI! I teraz cała klasa do której chodzi Filip myśli że go kocham + cała klasa Klaudii! HELP ME! (za to Filip o tym zapomniał i umawia się z Izą :) )
Po prostu Klaudia to najgorszy człowiek jakiego spotkałam jest głupia! I do tego ma zęby jak królik (królik to też jej przezwisko) Pomócie mi co mam robić!?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz